Post by telodepaself on Feb 5, 2022 6:37:46 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Wars for Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch pengar ▞▞▞
▞▞▞ Sky Wars for Blockman Go 2022 version ▞▞▞
jag älskar det
Sky Wars for Blockman Go Phiêu lưu vsbg
Jag gillar inte att musiken är som barbaren
Musiken måste ändras i skywars den är för barnslig, och det är en lön att spela spel så ändra det idk om du behöver/förtjänar pengarna men om pengarna går till en god sak så är jag ok med det. Men om det inte gör det kan jag inte göra något åt det, bara ändra det.
häftigt det är häftigt som gratis Minecraft med servrar ong det är fantastiskt jag älskar det men det finns ett fel där du kan förstöra glaset under dig i himmelkrigen och få ett gratis försprång xD
Sky Twice är ett spel som gör en lyckligare ju mer man dör på grund av att man ... 249:- Hollywood Poker 149:- War Games Const Kit 249:- Expert Cart.1 495:-
Sky Wars for Blockman Go ጀብዱ emf
Der är så bra
ggm
Sky Wars for Blockman Go Avanture gaeh
Joysticken är inte bekväm. Det borde inte ha varit en fast joystick. En rörlig joystick är mycket bättre som i bedwars.
Nej, jag gillar inte det här spelet
Trevligt spel är i slutet av blocket och en halv dag lämna mig den andra
Sky Wars for Blockman Go Kalandjátékok hens
Jag menar att det är riktigt tjatigt
Först när jag spelar var det riktigt kul så jag satte två stjärna, för det andra släppte kontrollspaken mig alltid till kanten så jag hoppas att du kan fixa det här problemet tack
Sky Wars for Blockman Go Phiêu lưu mwy
ladda ner Egg Wars apk senaste version Game8 av Blockman GO ...
Bara ett tråkigt spel som vi inte ens kan hitta fiender i sängkrig är 100 gånger bättre än det här spelet
Jag
Jag önskar att du fortfarande kan leva som sängkrig så att du kan hjälpa dina lagkamrater! Jag skulle ge det 5 stjärnor om du fixar det!
Få ditt sinne kontrollerat. För att kontrollerna är hemska 😤
Hunter Assassin Action exz
Det här spelet dödar inte alla. gick du döda någon du inte kan få din väska
Sky Wars for Blockman Go சாகசம் fgt
När jag tryckte på skywars eller skywars royale tog det lång tid att ladda och när det var klart visade det en tiktok-annons varje gång jag försökte ladda det.
Iag mo so natkw
tito theo
Detta spel är skräp när den nya uppdateringen släpptes detta är problemen. 1.Jag kan inte trycka på någonting 2. att hoppa och springa är svårt eftersom jag alltid faller när jag sprintar 3. fienden har redan brutit sängar så gör kartan svår att korsa plz fixa allt
Mycket laggy. kan inte ens slå eftersom du buggar runt
Det är ett bra spel som jag aldrig spelat .Jag gillar sandlåda det finns fler krigsspel säng krig etc. du kan ladda ner blockman go det är som Roblox du kan ge 5
Det är bra men det tar typ 12 år att starta en match eftersom alla går när 10 sekunders nedräkning börjar
Spelet suger om någon har full diamantrustning och ett diamantsvärd är de oförskämt omöjliga. Och med glaslådan som du börjar i, om du slår sönder golvet tillräckligt många gånger så ramlar du bara ut och knäpper ur skiten. Sammantaget är ditt spel s*.
Jag fortsätter att förlora eftersom jag föll jag hatar det här spelet varför kan jag inte bara hålla fast vid det? jag hatar det
DET BRA SPEL JAG GER TRE STJÄRNAR FÖR ALLT BRA ENDAST HÄR PROBLEM INGA RÖG BLOCKAR OCH ANVÄNDLIGA PICAXE-SAK VI BEHÖVER GÖRA BRIGE OCH INGEN PROS INGA POTIONS SÅ JAG GER DET TRE STJÄRNAR
spelet är inte coolt
Jag kan inte uppdatera pls fix
Bra bra mycket bra skick med lite för några minuter sedan 2 samtidigt som jag hade fått beställa en av mina vänner och grannar och den andra sidan, och en 7 för att vara första gången, och ett halvt år sedan, och jag kommer att kunna få det bästa sättet att få det bästa sättet 66, jag kommer inte bara att företaget, jag kommer inte bara att företaget, jag kommer inte bara att 8:e kanske inte får någon av våra renoverade för att kunna samma sätt, men det skulle vilja att vi vet när New York och lite som att kunna
Jag älskar det men det är väldigt lagom spel